dinsdag 19 november 2013

Wij zijn superhelden!


Ik kan vliegen,
ik kan springen 
en nog duizend andere dingen.
Spierbal hier,
spierbal daar,
mouw omhoog en trainen maar.
Beresterk en razendsnel,
één tel en ik ben er wel!
Heb ik dat nog niet verteld?
Ik ben een echte superheld!

Deze week maakten we kennis met een heleboel superhelden. Mega Mindy, Mega Toby, Spiderman, Superman en Batman kenden we natuurlijk al. Maar er waren ook nog Superbeesje, SamSam, Viktor Bil, ...
En ook wijzelf wilden graag superhelden zijn. We probeerden elkaar te helpen waar mogelijk: een rits helpen dichtdoen, een kindje dat gevallen was weer helpen opstaan, ...
En we leerden dat iedereen wel eens bang is, zelfs mama of papa en zelfs echte superhelden.
We oefenden om onszelf aan en uit te kleden en ons superheldenpak aan te trekken.

De S van superhelden stond centraal en we maakten schilderden ons eigen logo met de eerste letter van onze naam. 

En vandaag vliegen we hier als echte superhelden naar buiten: met onze eigen cape, ons eigen masker en een superheldenmedaille.

En nog eens een gelukkige verjaardag aan Valerie en Lobke die we de voorbije dagen in de klas vierden!

Groetjes van juf Liesbeth 
en nog veel plezier bij juf Marlies

Bekijk hier onze superheldenfoto's



Geen opmerkingen:

Een reactie posten